Zadzwoń teraz: 604 112 558

Pytania klientów

Pytania

1. Co to jest adres autoryzowany, gdzie go mogę ustawić?

2. W jaki sposób mogę opłacić moje usługi za pomocą karty kredytowej?

3. Jak odzyskać (zgubiłem/am) hasło do domeny?

4. Co powinienem zrobić, aby zrezygnować z usługi - serwera/domeny ?

5. Dlaczego nie mogę wysłać jednej wiadomości dla wielu odbiorców z mojego programu pocztowego?

6. Dlaczego czasami otrzymuje pocztę ze sporym opóźnieniem?

7. Czy mogę zmienić konfigurację by stare wiadomości były automatycznie usuwane?

Odpowiedzi

1. Co to jest adres autoryzowany, gdzie go mogę ustawić?

Autoryzowane adresy e-mail to adresy do korespondencji, które można definiować w panelu administracyjnym MangoPanel swojego konta (opcja Moje dane). Używanie adresów autoryzowanych jest związane z bezpieczeństwem - dokonanie zmian na serwerze lub przesłanie informacji z nim związanych możliwe jest wyłącznie po otrzymaniu zlecenia z adresu autoryzowanego.

2. W jaki sposób mogę opłacić moje usługi za pomocą karty kredytowej?

Aby opłacić usługi za pomocą karty kredytowej, należy skorzystać z formularza płatności dostępnego pod adresem platnosci.mangomedia.pl.

3. Jak odzyskać (zgubiłem/am) hasło do domeny?

Panel zarządzania domeną znajduje się pod adresem domeny.mangomedia.pl.

Aby odzyskać utracone hasło do domeny należy w dolnej sekcji "Zapomniałem hasło" wpisać nazwę domeny oraz adres e-mail podany przy jej rejestracji. Hasło zostanie wysłane na ten właśnie adres.

4. Co powinienem zrobić, aby zrezygnować z usługi - serwera/domeny ?

Wystarczy sam fakt nieopłacenia faktury, po wygaśnięciu abonamentu serwer / domena zostanie zablokowana i usunięta.

5. Dlaczego nie mogę wysłać jednej wiadomości dla wielu odbiorców z mojego programu pocztowego?

Ze względów bezpieczeństwa, na naszym serwerze są ustalone odpowiednie limity dla różnych usług. Jeśli próbują Państwo wysłać jedną wiadomość dla więcej niż 100 odbiorców, system zablokuje taką wysyłkę. 

Jeśli muszą Państwo często wywyłać mailing dla stałej grupy odbiorców (np. klientów), polecamy użyć listy pocztowej dostępnej w panelu MangoMail. W przypadku listy pocztowej limit bezpieczeństwa wynosi 1000 odbiorców.

6. Dlaczego czasami otrzymuje pocztę ze sporym opóźnieniem?

Może to wynikać z faktu że ta poczta jest wysyłana z innego serwera, a na swojej skrzynce ma Pan włączony filtr antyspamowy Greylist. Po włączeniu tej funkcji, serwer przyjmuje wiadomości dopiero przy drugiej próbie dostarczenia. Ponieważ wirusy i SPAMerzy niemal nigdy nie ponawiają próby wysyłki, funkcja ta chroni przed SPAMem prawie w 100% - skutkiem ubocznym może być jednak opóźnienie w otrzymywaniu niektórych wiadomości. Filtr ten można samodzielnie włączyć lub wyłączyć w panelu MangoMail.

7. Czy mogę zmienić konfigurację by stare wiadomości były automatycznie usuwane?

W panelu poczty można aktywować opcję automatyczniego usuwania wiadomości po okreśonym czasie.

W tym celu należy zalogować się do swojej skrzynki e-mail na stronie: http://poczta.mangomedia.pl, a następnie kliknąć na "Opcje" w górnym menu i w okienku - w menu po lewej - wybrać "Czytanie".
Później w sekcji "Kosz" możemy w pozycji "Usuwaj ze Skrzynki odbiorczej starsze niż (w dniach)" wpisać po ilu dniach wiadomości mają być usuwane. Przykładowo jeśli wpiszemy 30, to system będzie usuwał wszystkie maile które były przysłane ponad 30 dni temu.

Zapytanie

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Wypełnij nasz formularz kontaktowy.